Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Лабораторна робота 6

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКНІ
Факультет:
ІСМ
Кафедра:
Інформаційних систем та мереж (ІСМ)

Інформація про роботу

Рік:
2018
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
ООП
Група:
ІТ 11
Варіант:
25

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет „Львівська політехніка” ІКНІ Кафедра ІСМ Звіт Про виконання лабораторної роботи №6 «Множинне успадкування класів» з дисципліни «Об’єктно-орієнтоване програмування» 25 варіант Львів 2019 Мета роботи: здобуття практичних навичок використання множинного успадкування класів. Завдання: / Код програми: #include <iostream> using namespace std; class E1 { protected: int x, px; public: E1()//конструктор ініціалізації { this->x = 0; this->px = 0; } E1(E1& object)//конструктор копіювання { this->x = object.x; this->px = object.px; } int GetX()//метод читання { return this->x; } int GetPX()//метод читання { return this->px; } void SetX(int x)//метод встановлення { this->x = x; } void SetPX(int PX) //метод встановлення { this->px = PX; } ~E1() {}//деструктор friend ostream& operator <<(ostream& out, E1& object)//перевантаження операції виведення { out << "E1:\t\t[" << object.x << ";" << object.px << "]" << endl; return out; } friend istream& operator >>(istream& in, E1& object)//перевантаження операції вводу { cout << "Введiть x E1\t"; in >> object.x; object.SetX(object.x);//виклик сеттеру cout << "Введiть px E1\t"; in >> object.px; object.SetPX(object.px);//виклик сеттеру return in; } }; class D2 : public E1 { public: D2() :E1() {} //конструктор ініціалізації D2(D2& object) :E1(object) {}//конструктор копіювання void SetX(E1& object)//метод встановлення { this->x = object.GetX(); } void SetPX(E1& object)//метод встановлення { this->px = object.GetPX(); } int GetX()//метод читання { return this->x; } int GetPX()//метод читання { return this->px; } ~D2() {}//дестурктор friend ostream& operator <<(ostream& out, D2& object)//перевантажена операція виводу { out << " D2:\t\t[" << object.x << ";" << object.px << "]" << endl; return out; } friend istream& operator >>(istream& in, D2& object)//перевантажена операція вводу { cout << "Введiть x точки D2\t"; in >> object.x; cout << "Введiть px точки D2\t"; in >> object.px; return in; } }; class C2 : protected virtual D2//успадкування класу { public: C2() :D2() {}//конструктор ініціалізації C2(C2& object) :D2(object) {}//конструктор копіювання void SetX(C2& object)//метод встановлення { this->x = object.GetX(); } void SetPX(C2& object)//метод встановлення { this->px = object.GetPX(); } int GetX()//метод читання { return this->x; } int GetPX()//метод читання { return this->px; } ~C2() {}//деструктор friend ostream& operator <<(ostream& out, C2& object)//перевантажена операція виводу { out << " C2:\t\t[" << object.x << ";" << object.px << "]" << endl; return out; } friend istream& operator >>(istream& in, C2& object)//перевантажена операція вводу { cout << "Введiть x точки C2\t"; in >> object.x; cout << "Введiть xp точки C2\t"; in >> object.px; return in; } }; class C3 :public virtual D2//успадкування класу { public: C3() :D2() {}//конструктор ініціалізації C3(C3& object) :D2(object) {}//конструктор копіювання void SetX(C3& object)//метод встановлення { this->x = object.GetX(); } void SetPX(C3& object)//метод встановлення { this->px = object.GetPX(); } int GetX()//метод читання { return this->x; } int GetPX()//метод читання { return this->px; } ~C3() {}//деструктор friend ostream& op...
Антиботан аватар за замовчуванням

29.10.2019 17:10

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини